Sunet de clopote si pocnituri de bici

27/12/2012 prin GgVerb

Cam asta ar fi tot. Poti sa te opresti aici. Am urcat un munte de zeci de ori si asta e cea mai tare chestie pe care am aflat-o

Pentru a intelege ceva incepe prin a practica acel ceva!                      O fi neclar?

Ia foloseste negatiile pastrand logica:

Nu pricepi pentru ca una gândești si alta faci!

Gândește la ce faci si fă precum ti-e gându;

Tine-ți gându si fapta in aceeasi proprie secundă!

Ia-ţi în primire mintea (gândurile?)OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Să nu faci nimic altceva decât ceea ce faci. (Wow, asta am auzit-o in adolescenţă de la Rene P)

Pentru asta ar trebui sa fii șef peste propria minte mai întâi, (să iţi asimilezi umbra!) apoi dacă mai apar probleme anunță-mă și pe mine; eu incă nu am ajuns acolo. nu mă ascultă mintea-mi.

Haide pa!

pân'acu...

  • 38,121 citiri din blogu' ăsta

adresa ta de mail

Alătură-te altor 60 de urmăritori

Cele mai citite

